2016-09-05 @ 22:22:42 /

STOCKHOLM

Igår så var jag ner till Stockholm och hälsade På Bonnie och Alexandra. Bonnie har blivit jätte fin!

Tänk att för snart 5 månader sedan så lämnade jag Bonnie i Stockholm på en Söndag mitt i natten! Nu nästan ett halvår senare kommer jag äntligen iväg å hälsar på!👏
Bonnie står i ett jätte mysigt stall ute i Huddinge. Där ALLA var värkligen jätte trevliga! Stallet låg väldigt fint till!😻

Jag fick rida lektion på Bonnie för Alexandra i padocken vilket gick sådär.  Ponnyn jobba på fint men piloten som tappa greppet om sin egen hjärna. slutet så började jag hitta tillbaka till Bonnies knappar. Sen så har min koordination blivit så dålig sen jag inte haft någon häst som jag kan jobba ihop på så sätt dom med Bonnie. 

Ni som aldrig ridit Bonnie kommer aldrig förstå hur svårtriden hon är.😏 








Bonnie är inte stark nog att kunna gå mitt på lodplanen men hon går inte i en skadlig form heller. Men som sakt så har hon blivit jätte fin! 
















Och alla dessa saknade öron bilder😻



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: